FELANMÄLAN


gör din felanmälan

Har du fått något fel i din lägehet?

Felanmälan gör du enklast via vårt formulär här till höger, där det är viktigt att ni fyller i alla fält – Så vi bäst ska kunna hjälpa dig, extra noga med att beskriva vad det är ni behöver hjälp med.

Vid uppsägning av lägenhet: Kontakta oss här
Vid förfrågningar om lediga lokaler / Lägenheter: <Kontakta oss här

Vid övriga frågor: 019-26 12 02 (Vardagar, 08:00-10:00)
Vid brådskande ärenden eller störningsärenden: 019 – 26 40 50 (Journummer*)

*Vid störningsärenden – Försök att kontakta personen du störs av i förstaläget. Hjälper inte din tillsägelse
och du väljer att ringa journummret kommer en utvärdering av ärendet att göras i samråd med jourföretaget
samt de berörda hyresgästerna. Den som sedan ses som ansvarig för utryckningen kommer att faktureras 1 500 kr.

Akut felanmälan – Vid akuta ärenden där fastigheten eller hyresgäster kan ta skada t.ex hissfel, utelåst hyresgäst,
byte av låscylinder. Åtgärder mot fel eller brister under jourtid ska syfta till att avhjälpa ett betydande fel i
fastigheten eller att förhindra att skadan blir omfattande eller förvärras.